Monday, September 15, 2008

aktiviti sebelum ber'blog' 1

aloo...
disebabkan saraku syg nk sgt tgk gambar2 aku jd aku cube la post karangan baru di sini yang bertajuk jalan2 sebelum ber'blog'...cobaan pertama
.....ziarah seni utem unimas.....

aku cube wat ringkasan sedikit ttg aktiviti ni..aktvt ni sbnrnya hasil usaha pihak hep dan mpp yg cuba utk merapatkan silaturrahim antara 2 universiti ini.orkestra utem telah diberi kepercayaan untuk membuat persembahan yang bertempat di "auditorium tak ingat namanya"..utk info semua orkestra utem ni dh menang fiesta muzika makum 2kali berturut-turut..berbangga lah kita warga utem..*MAKUM=majlis kebudayaan universiti malaysia.

Delegasi Utem bersama Dekan HEP

Pegawai Pengiring

Pegawai Pengiring

aku bkn bdk orkestra tp ade rezeki pula utk same2 berjalan ke sana..hehe..pihak hep tak nak show itu hanya melibatkan orestra dan nyanyian. jadi kumpulan tarian utem dipanggil utk selang selikan persembahan mereka.aku salah sorang dari 4 penari yang terlibat.(aku xde la reti pon nari...huhuhu)

:kami:

cik sharul di tgh

Nuri n Wawa

dengan emi exco mpp unimas

dengan drummer sky juice coffee ~ hazlami

aku suka utk menceritakan serba sedikit mengenai lawatan kami di unimas dan sarawak.sbnrnya aku sgt tertarik dgn kaw unimas..mungkin kerana dipengaruhi keadaan kita ang tak pernah merasai kehidupan kampus yang sebenar..tp apa yang boleh aku ckp unimas mmg cantik..ala2 putrajaya pon ade.

sepanjang lawatan di sekitar unimas

selepas show kami berjalan di sekitar kuching..kalau diikutkan ia hanyalah lawatan biasa.yang menjadikannya amat menyeronokkan ialah keseronokkan berjalan sebagai pelajar tahun akhir yang mungkin tak dapat lagi utk bersama2 lagi setelah masing2 tamat belajar.kami telah bersama2 dari tahun satu hingga tahun akhir dan telah bayak dilalui bersama...cewah..




masa sampai semula di lcct tiba2 sayu..huuhu..sbb sampai sini je la kami bersama2.lps ni mungkin tak dapat jumpa dan berkumpul semula kn..tambah lagi aku mmg tak ikot merka blk utem semula sbb esoknya aku mula praktikal semula(dapat pelepasan 3 hr wo..besh3.tak luak cuti i)..bile abah sampai je aku dh mule la sedih..nk nangis malu..huuhu..akhirnya kami tumpas dgn perasaan masing2.drama tangis menangis berlaku...huuhuu.pompuan...biasala...

Gembira sebelum bertolak -utem

Selepas sama2 bersedih

...bersambung

3 comments:

Unknown said...

haha..ok nice try..atleast dah der gambar sronot sket nak bacer nih..haha..tapi kalu takde pon bacer gak (ayat amik ati)..haha..nanti update daily ya..haha

Emme said...

wahhhh
seronok d kuching? :P
nnt dtg la lg

mamabonie said...

sarawak best la emmy...nk g lg nti..


Blogspot Template by Isnaini Dot Com