Sunday, September 14, 2008

kerja!!!!

hr ni hr isnin...adeh..smlm je dpt rehat..penat2..hr ni mule blk la keje2 aku yg xsiap2 ni..bile la nk siap ni..last week cikgu smk rantau dtg hantar bhn..adeh..karya punye la pnjg..aku dh nek mls dh nk menaip.tp xpe la.bdk2 tu byr sbb nk tgk hasil kerja dorang dibukukan.kalu aku pon xmau beli mjlh skolah kalu asik2 muke cikgu2 je kn.mjlh tu utk kite..so aku sbg org yg oernah bersekolah n merasai tu sume berazam dgn ini menyudahkn kerja2 taipan aku ni..hadeh..maleh la ai....(yang sidang redaksi skolah ni ape keje dorang agaknye xreti nk taip n bg sume bhn dlm s/copy agaknye..marah tol..)

korang sume keje sampai ari ape weh?nape aku kene keje hr sabtu...aku nk tido,rehat,jln2 n soping pon dh terhad ni....haishhhhh

hr tu dpt mjlh baru lg..sains tunku jaafar..sib bek dh siap bg spec yg dorang nk..tp still aku kene taip lg....hahahahahhaha...aku ni dh la lmbab bab taip2 ni..tu lom design lg tu..ni la nasib ku..

xpela..semoga aku sabar menanggung kepayahan ini hinga ke akhirnya.....

1 comments:

.::aDa::. said...

sabar je la wawa..hehe..bulan2 pose ni..add aku adaraudza.blogspot.com


Blogspot Template by Isnaini Dot Com